ארז אלמוגי MAKE IT HAPPEN

שמי ארז אלמוגי, מנכ"ל ובעלים של קבוצת המרכז לאימונים בעסקים ובלנצ'ארד ישראל.
יועץ עסקי, מרצה ומומחה לפיתוח של ארגונים ואנשים, דגש על ארגונים גלובליים.

את הקריירה העסקית שלי התחלתי בסוף 1990, בתפקידי מכירות וניהול מכירות, לאחר שירות כקצין בחיל האוויר.

ב 1992 הקמתי את המרכז לאימונים בעסקים, ביחד עם גיל פרץ, המתמחה בליווי ושיפור ביצועים של ארגוני מכירות, בארץ ובעולם.

בשנת 2004 יסדתי את בלנצ'ארד בישראל, חברה בינלאומית עם למעלה מ 40 סניפים, שעוסקת בפתרונות מתקדמים לניהול ומנהיגות ארגונית.
פתרונות המתמקדים במנהלים בתחילת דרכם, מנהלים מדרג ביניים, מנהלים והנהלות בכירות, כולל ליווי של ארגונים בתהליכי שינוי והשתנות.

כחלק מסל הפתרונות של בלנצ'ארד, למנהלים והנהלות, חברתי ב 2011 לחברת Celemi, חברה שוודית בינלאומית המתמחה בפיתוח של משחקי עסקים אסטרטגיים לארגונים הרוצים לשפר ולחדד את החשיבה העסקית, האסטרטגית של המנהלים שלהם ואת כושר ויכולות ה Execution.

המטרה שלי ושל קבוצת החברות, הינה לסייע לארגונים לשפר את כושר הצמיחה והתחרותיות. לפתח ולממש את הפוטנציאל הגלום בארגונים ואנשים, באמצעות הטמעת מתודולוגיות ותפישות עבודה חדשות ומודרניות המסייעות לארגונים ואנשים להמשיך את תהליכי הצמיחה וההתפתחות.

הנטוורק המקצועי הגלובלי שלנו כולל בין השאר חברות דוגמת:
  • The Nierenberg Group – חברה אמריקאית המלווה ארגונים ומנהלים בליטוש ושיפור כישורי פרזנטציה, העברת מסרים, שכנוע והשפעה, כולל מיומנויות של נטוורקינג.
  • BeyondB2B – הזרוע האירופאית שלנו לשיפור ארגוני מכירות B2B, הטמעת של מתודולוגיות עבודה בנושא ניהול לקוחות אסטרטגיים וניהול הזדמנויות עסקיות. 
  • The Booth Company – קבוצה בינלאומית המספקת סקרים ארגוניים וכלי הערכה, 360, לדרגי ניהול שונים.
  • SeaPoint Center for Collaborative Leadership - חברת ייעוץ והדרכה בינלאומית המלווה ארגונים בתהליכי גיבוש חזון, ערכים ואסטרטגיות של שותפות
  • The Felicity Group – קבוצה עולמית המתמחה בנושא Diversity & Inclusion.

כיום אני מוביל את הקבוצה, ביחד עם צוות יועצים עסקיים, מקומיים וגלובאליים, המביאים ניסיון רב בתחומים שונים, וממגוון עולמות תוכן ותחומי התמחות, מה שמאפשר הענקת פתרונות מערכתיים וייעודיים, ברמה הגבוהה ביותר, המתאימים לצרכים המשתנים של ארגונים לוקאליים וגלובליים, והמחוברים לצרכים העסקיים של הלקוח, לשפה ולתרבות הארגונית.


במסגרת פועלי אני אחראי על הקשרים הבינלאומיים, מוביל פרויקטים אירגוניים, בשיתוף פעולה אסטרטגי עם הלקוחות הבולטים של הקבוצה ביניהם: Nice, Amdocs, WDC, Merck, KLA, RAVAL, fiverr, Limagrain, Palo Alto, Applied Materials, Cellebrite, Orbotech, DSP, Kaltura, Stratsys, 888, ZIM, SCD, רפאל, סודה סטרים, איתוראן ורבים אחרים הנהנים מיחסי שותפות ואמון.

במסגרת פרויקטים אלו אני שותף לפיתוח וגיבוש הפתרונות ודואג לנהל וללוות את הארגון והפרויקט מקרוב, תוך זמינות ושירותיות ברמה הגבוהה ביותר, בין אם מדובר בפרויקט לוקאלי או פרויקטים גלובליים בהם נדרש להפעיל קבוצה גדולה של יועצים ומומחים שנדרשים לעבוד בצוות ובאחידות מקצועית.

הניסיון והקשרים שצברתי ב 30 השנים שלי אפשרו לי להקים את הפורום הגלובלי של סמנכ"לי משאבי אנוש בארגונים גלובליים. פורום שנפגש ללמידה, שיתוף וחשיבה אחת למספר חודשים, כולל מפגשים עם מומחים ומנהלים בכירים מהעולם שמגיעים כאורחים שלנו ושל הלקוחות אותם אנו מלווים.

הלקוחות שאני מלווה ומנהל מעידים שאני שותף אסטרטגי יוצר ערך עם יכולות ניהול פרויקטים גלובליים.
תפישת עולמי, בעסקים ובכלל, הינה לתת ולהעניק מה וכמה שניתן!